Kalendarze jednodzielne z główką wypukłą, tektura falista
Chcesz dynamicznie zaprezentować swoją markę, ale wzbraniasz się przed nachalną reklamą? Kalendarze jednodzielne z główką wypukłą na tekturze falistej to produkty, które łączą minimalistyczną formę z energicznym wizerunkiem marki. Promują Twoje produkty i usługi przez cały rok, przyciągają uwagę, a przy tym są praktyczne i sprawdzają się w biurach oraz domach.
Dostępne już w dowolnym nakładzie, dostosowanym do Twoich potrzeb!
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Chcesz dynamicznie zaprezentować swoją markę, ale wzbraniasz się przed nachalną reklamą? Kalendarze jednodzielne z główką wypukłą na tekturze falistej to produkty, które łączą minimalistyczną formę z energicznym wizerunkiem marki. Promują Twoje produkty i usługi przez cały rok, przyciągają uwagę, a przy tym są praktyczne i sprawdzają się w biurach oraz domach.
Kalendarze jednodzielne z główką wypukłą – pozytywny wizerunek Twojej marki
Papier naszych kalendarzy stanowią: karton 300 g (plecki) i karton 250 g (zaklejany na tekturze falistej o grubości 3-4 mm). Format końcowy gotowego produktu to 310 × 470 cm (w tym główka 310 × 210 mm). Kalendarze zadrukowujemy jednostronnie kolorowym nadrukiem.
Co zamieścić na główce? Zdjęcie lub grafikę związaną z Twoją firmą, napis, logo, a także dane kontaktowe.
Główkę uszlachetniamy na jeden z trzech sposobów:
- folią błyszczącą, która ożywia kolory i dodaje energii grafice,
- folią matową, która zapewnia stonowany wygląd,
- folią matową z lakierem UV, która łączy spokojny wygląd grafiki z błyszczącymi elementami (np. napisem, logo).
Również plecki uszlachetniamy folią błyszczącą lub matową. Znajduje się na nich drobny otwór na zawieszkę, który jest niewidoczny w codziennym użytkowaniu, bo główka całkowicie go zasłania.
Kalendarz jednodzielny z wypukłą główką – prosty i czytelny gadżet reklamowy
W jednoczęściowym kalendarium znajduje się 12 kart miesięcy. Bieżącą datę zaznacza kolorowe przesuwane okienko: pomarańczowe, czerwone, niebieskie, czarne lub białe. Na karcie każdego miesiąca drukujemy lekko szarym kolorem dni z miesiąca poprzedniego i następnego.
Święta i dni okolicznościowe zaznaczamy na czerwono. Przy niedzielach handlowych widnieją stosowne informacje i dla każdego dnia podajemy imieniny. Dla ułatwienia kalendarze drukujemy w języku polskim, angielskim i niemieckim.
Kalendarze wysyłamy rozłożone lub zapakowane w koperty: kartonowe 300 g czyste, lub z nadrukiem, papierowe i foliowe.
Twoja reklama na kalendarzach jednodzielnych – buduj przyjazne relacje biznesowe
Kalendarze jednodzielne z wypukłą główką sprawdzają się jako narzędzie promocyjne dla firm, które chcą promować swoją markę w elegancki i jednocześnie nowoczesny sposób. Wisząc na ścianie, są stale widoczne i cały czas pracują na rozpoznawalność Twojej marki.
Wręczając swoim klientom kalendarze z grafiką i logo firmy, podkreślasz łączące Was relacje. Taki gest je ociepli i sprawi, że z czysto biznesowych staną się bardziej partnerskie.
Zaprezentuj swoją firmę w kalendarzu jednodzielnym i zdobądź nowych klientów
Wypukła główka nadaje dynamiczny ton kalendarzowi, zarazem jednak jednodzielna forma kieruje go w stronę minimalizmu.
Taką synergię pozornie przeciwstawnych efektów wizualnych docenią na przykład właściciele salonów samochodowych, którzy wyeksponują zdjęcia nowych modeli.
Salony kosmetyczne zareklamują linie kosmetyków, a SPA i gabinety masażu będą przypominać o potrzebie relaksu i dbaniu o siebie.
Również agencje nieruchomości, firmy technologiczne i IT oraz biura podróży wypromują swoje usługi w jednodzielnych kalendarzach
Uwaga! Zawsze upewnij się, czy pliki zostały prawidłowo przygotowane do realizacji.
Aby zapewnić najwyższą jakość druku kalendarzy jednodzielnych z główką wypukłą, ważne jest, aby plik został odpowiednio przygotowany zgodnie z poniższymi wytycznymi:
- plik powinien być przygotowany w formacie PDF, JPG lub TIFF
- plik musi być zapisany w trybie CMYK (użycie trybu RGB może skutkować nieprawidłowym odwzorowaniem kolorów w druku)
- wielkość projektu powinna uwzględniać rzeczywiste wymiary kalendarza oraz spady
- dodaj min. po 3 mm spadu z każdej strony (to dodatkowe miejsce zostanie odcięte po druku, ale zapewni, że żadna ważna część projektu nie zostanie przycięta)
- upewnij się, że tło lub inne elementy graficzne rozciągają się na cały obszar spadów
- ważne elementy, takie jak logo, tekst czy grafiki, powinny znajdować się w obszarach bezpiecznych (zapewnia to, że nie zostaną przypadkowo przycięte podczas produkcji)
- minimalna rozdzielczość pliku powinna wynosić 300 DPI (niższa rozdzielczość może prowadzić do rozmycia grafiki i utraty ostrości)
- upewnij się, że wszystkie teksty są przekonwertowane na krzywe (ścieżki), aby uniknąć problemów z wyświetlaniem czcionek
- unikaj umieszczania ważnych elementów (np. logo, tekstu) w bezpośrednim sąsiedztwie otworu
- plik powinien być zapisany bez kompresji
Prawidłowe przygotowanie pliku zgodnie z powyższymi wytycznymi zapewni doskonałą jakość druku i uniknie problemów podczas realizacji projektu.
W razie wątpliwości zawsze warto skontaktować się z drukarnią, aby upewnić się, że plik spełnia wszystkie wymagania.