Home / Media Papierowe

Media Papierowe

Parametry produktu
Podłoże
Papier Blueback 115 g (billboard) - DRUK SOLVENT
Papier Blueback 115 g (billboard) - DRUK SOLVENT Papier Whiteback 170 g (citylight satyna) - DRUK SOLVENT Papier Whiteback 170 g (citylight satyna) - DRUK UV HQ
Termin realizacji
Standard
Standard Ekspres
Szerokość i wysokość
usuń
mm
Sposób wykończenia
Cięcie do formatu (wg wymiarów z zamówienia)
Cięcie do formatu (wg wymiarów z zamówienia)
Cennik
Wybierz poprawną konfigurację, aby zobaczyć cennik
Produkt czasowo niedostępny dla podanej konfiguracji. Skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępność.
Nakład
Cena netto
Cena brutto
0 szt.
0,00
0,00
więcej
+ -
szt.
dodaj
Podsumowanie
Wysyłka:
-
Warunkiem wysyłki jest opłacenie zamówienia i dogranie poprawnie przygotowanego pliku do godz. 14:00
WYSYŁKA GRATIS OD 500 ZŁ NETTO
Dla darmowej wysyłki zbierz w koszyku dowolne produkty o łącznej wartości minimum 500 zł netto.
netto:
0,00 zł
brutto
0,00 zł
Dodaj do koszyka
Opis produktu
Instrukcja przygotowania plików

Media papierowe wykorzystuje się w celach reklamowych przy drogach, w centrach miast, na przystankach i ścianach budynków. Pełnią funkcję promocyjną również we wnętrzach – w obiektach użyteczności publicznej, placówkach kulturalnych i oświatowych.

Materiały do druku wielkoformatowego – trwały papier

Oferujemy dwa rodzaje podłoży dla wydruków wielkopowierzchniowych:

  • Blue Back (billboard) – ekonomiczny papier o gramaturze 115 g. Ziarnista struktura i niebieska tylna warstwa zwiększają czytelność nadruku. Blokują prześwitywanie starszych warstw, gwarantując estetyczny wygląd reklamy.
  • Whiteback (satyna) – papier premium o gramaturze 170 g. Gładka powierzchnia stanowi idealne podłoże dla projektów szczególnie angażujących na zmysł wzroku, takich jak grafiki artystyczne, dekoracje wewnętrzne i wielkoformatowe plakaty. Minimalna ziarnistość daje się zauważyć wyłącznie w przypadku projektów o ciemnej palecie barw. 

WAŻNE: Możliwość zadruku na mediach papierowych to 133 cm szerokości przy szerokości samych mediów do 137cm, dzięki czemu nie trzeba ich dzielić na mniejsze fragmenty przy tworzeniu wielkoformatowych projektów.

Druk na mediach papierowych – solwentowy i UV

Jednostronny druk solwentowy wykorzystuje tusze na bazie rozpuszczalników organicznych, które wnikają w strukturę materiału. Zapewnia wydruk w pełnej palecie kolorów CMYK i idealnie odzwierciedla oryginalny stopień nasycenia kolorów. Stanowi optymalną metodę przy projektach o ciemnej kolorystyce. Nadruki solwentowe wykonujemy na papierze Blueback i Whiteback.

Druk w technologii UV tworzy ochronną powłokę, pogłębiając jednocześnie ostrość kolorów i detali. Używamy go do realizacji na papierze Whiteback.

Media do wielkiego formatu – duże wydruki w 100% jakości

Nowoczesne skalibrowane maszyny do druku solwentowego pozwalają uniknąć przekłamań i gwarantują kolorom jednolity odcień. Reklamy zyskują odporność na śnieg, deszcz, promieniowanie słoneczne i skrajne temperatury.

Druk UV sprawdza się zwłaszcza w tych reklamach, które znajdują się w odsłoniętych miejscach. Nawet przy długotrwałej ekspozycji w pełnym słońcu kolory przez długi czas pozostają żywe.

Uwaga! Zawsze upewnij się, czy pliki zostały prawidłowo przygotowane do realizacji.

Aby zapewnić wysoką jakość wydruku mediów papierowych, plik powinien spełniać następujące wymagania:

  • powinien być przygotowany w formacie PDF, JPG lub TIFF
  • zapisany w wersji kolorystycznej CMYK (użycie trybu RGB może skutkować nieprawidłowym odwzorowaniem kolorów w druku)
  • plik musi mieć przygotowane spady, po 2 mm na stronę
  • wszystkie istotne elementy powinny znajdować się conajmniej 3-4 mm od krawędzi cięcia (czyli wewnątrz marginesu bezpieczeństwa), aby uniknąć ich przypadkowego ucięcia
  • plik powinien być przygotowany w rozdzielczości 300 DPI
  • teksty powinny być zamienione w krzywe
  • plik powinien być spłaszczony (nie powinien zawierać warstw, kanałów, itp.)  

Prawidłowe przygotowanie pliku zgodnie z powyższymi wytycznymi zapewni doskonałą jakość druku i uniknie problemów podczas realizacji projektu.
W razie wątpliwości zawsze warto skontaktować się z drukarnią, aby upewnić się, że plik spełnia wszystkie wymagania.