Plakaty XXL
Dlaczego warto postawić na plakaty XXL jako materiał promocyjny? Widać je wszędzie i nic w tym dziwnego. Stanowią jedno z najskuteczniejszych narzędzi promujących firmę, wydarzenie, produkt lub usługę. Działają na wyobraźnię i zapraszają do skorzystania z oferty. Wysokiej jakości plakaty XXL z wyrazistym nadrukiem to Twoi sprzymierzeńcy w ulicznej kampanii reklamowej i nie tylko.
Plakaty XXL – zaprojektuj reklamę swojej firmy
Plakaty reklamowe XXL drukujemy w formatach A2, A2, A0, B2 i B1, czyli od wymiaru 420 × 594 mm do 680 × 980 mm. Podłoże stanowi papier satynowy o gramaturze 150 g. Znany jest z wyjątkowej gładkości, bo podczas produkcji przechodzi przez dodatkowy proces prasowania. Zyskuje dzięki temu sztywną strukturę, która zapewnia stabilność arkusza w trakcie użytkowania. Zapewnia wysoki stopień nasycenia kolorów i ostre krawędzie. Wygląda elegancko i dodaje wydrukom prestiżu.
Druk plakatów wielkoformatowych wykonujemy technologią solwentową lub UV HQ.
Szeroki wybór formatów sprawia, że bez problemu zaprojektujesz odpowiedni plakat, w zależności od tego, gdzie chcesz go umieścić: w biurze, lokalu, budynku użyteczności publicznej, czy na ulicy.
Plakaty wielkoformatowe XXL – przyciągaj uwagę od pierwszego spojrzenia
Wielkie plakaty reklamowe docierają do licznego grona odbiorców w przestrzeni publicznej. Ich przekaz jest widoczny od razu – zarówno jeśli chodzi o kampanię reklamową firmy, jak i o dekorację wnętrza.
Informują o wydarzeniach, nowych produktach i usługach. Budują wizerunek marki i z miejsca przyciągają uwagę potencjalnych klientów. To popularny środek przekazu w kampaniach informacyjnych, edukacyjnych i społecznych.
Wielkoformatowe plakaty – wszechstronny środek reklamowy
Umieścisz je w billboardach i pylonach reklamowych. Zareklamujesz się na ulicy, przystanku i stacji metra. Zaznaczysz obecność swojej firmy podczas festiwalu, koncertu i innych imprez plenerowych.
Wielkoformatowe plakaty reklamowe obecne są również we wnętrzach. W centrach handlowych wiszą na ścianach lub stoją przed wejściami sklepów. W kinach reklamują najnowsze produkcje, a w muzeach i galeriach wystawy i specjalne wydarzenia. Stojąc przed restauracjami, kuszą, żeby wypróbować nowego menu.
Wykonując grafikę, lub robiąc zdjęcie na plakat, pamiętaj, że to silny środek, który steruje emocjami. Nie zmarnuj tej szansy. Wysokiej jakości szata graficzna i kreatywny projekt wywołają pozytywny odbiór, wzmocnią przekaz reklamowy i zapadną w pamięć Twoim przyszłym klientom
Uwaga! Zawsze upewnij się, czy pliki zostały prawidłowo przygotowane do realizacji.
Aby zapewnić wysoką jakość wydruku plakatów, plik powinien spełniać następujące wymagania:
- powinien być przygotowany w formacie PDF, JPG lub TIFF
- zapisany w wersji kolorystycznej CMYK (użycie trybu RGB może skutkować nieprawidłowym odwzorowaniem kolorów w druku)
- plik musi mieć przygotowane spady, po 2 mm na stronę (zgodnie z przygotowanymi przez nas makietami)
- wszystkie istotne elementy powinny znajdować się conajmniej 3-4 mm od krawędzi cięcia (czyli wewnątrz marginesu bezpieczeństwa), aby uniknąć ich przypadkowego ucięcia
- plik powinien być przygotowany w rozdzielczości 300 DPI
- plik powinien być spłaszczony (nie powinien zawierać warstw, kanałów, itp.)
- teksty powinny być zamienione w krzywe
Prawidłowo przygotowany plik zapewni najwyższą jakość druku, minimalizując ryzyko błędów i problemów w trakcie realizacji.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości nasz zespół techniczny służy pomocą!