Roll Up'y UV HQ
Roll-upy UV HQ wypromują Twoją markę w każdym zakątku świata. Pojadą lub polecą z Tobą w dowolne miejsce. Oferujemy cztery warianty roll-upów, które zwiększą rozpoznawalność Twojej firmy na targach, spotkaniach i konferencjach.
Druk roll-upów – wybierz wymiar baneru reklamowego
Nasze roll upy reklamowe drukujemy w wymiarach od 850 × 2000 mm do 1500 × 2000 mm.
Podłoże dla wkładu roll upu stanowi trwały, nieprzezroczysty materiał Blockout Premium o gramaturze 400 g. Blokuje światło i wyróżnia się wysoką odpornością na zagniecenia, rozdarcia i rozcięcia. Zadrukowujemy go w technologii UV, która ożywia kolory, wiernie odwzorowuje grafikę i zabezpiecza ją przed uszkodzeniami.
Stojaki reklamowe roll up – widoczna reklama Twojej firmy
Jeśli masz już roll up i chcesz odświeżyć grafikę lub tylko zmienić logo na już istniejącej, wybierz opcję samego wkładu. Zamawiasz tylko materiał z nadrukiem Twojego projektu i montujesz w stelażu.
A jeśli chcesz zamówić nowy roll-up, do wyboru masz cztery zestawy.
Kaseta STANDARD
Bardzo lekki roll-up z aluminium anodowanego, odporny na rdzę i uszkodzenia. Łatwo się go przenosi. Stanowi nasz najbardziej ekonomiczny komplet..
Gotowy zestaw zawiera: wkład, kasetę standard, maszt, listwę zatrzaskową „express clip” i torbę transportową..
Zalety produktu:
- Bardzo atrakcyjny stosunek ceny do jakości
- Łatwa w transporcie i kompaktowa konstrukcja
Kaseta STRONG
Zestaw z aluminium anodowanego, grubszego niż w wersji standard. To stabilny roll up, który bardzo dobrze sprawdza się m.in. podczas imprez na świeżym powietrzu.
Gotowy zestaw zawiera: wkład, kasetę strong o wzmocnionej tylnej ścianie (STRONG GRIP), maszt zaopatrzony w stabilizator, listwę zatrzaskową „express clip” i torbę transportową.
Zalety produktu:
- Wytrzymałe i grube anodowane aluminium
- STRONG GRIP Tylna ścianka jest wzmocniona
- Nóżki zawierają plastikowe końcówki, co zapobiega uszkodzeniom torby przy wkładaniu kasety
Kaseta EXCLUSIVE
Zestaw klasy premium o eleganckim wyglądzie oraz trwałej i stabilnej konstrukcji. To nasz bestseller, ulubieniec klientów.
Gotowy zestaw zawiera: wkład, kasetę exclusive, maszt, listwę zatrzaskową „express clip” i torbę transportową typu premium plus.
Zalety produktu:
- unikalny design i elegancki wygląd
- najlepsza konstrukcja pod kątem stabilności
- torba Premium Plus
Kaseta DOUBLE
Dwustronny roll up reklamowy z dwiema osobnymi grafikami w jednej kasecie. Jego konstrukcja sprawia, że czubek masztu nie wystaje ponad grafikę.
Gotowy zestaw zawiera: wkład, kasetę double, maszt, listwę zatrzaskową „express clip” i torbę transportową.
Zalety produktu:
- stabilna konstrukcja
- grafika prezentowana jest dwustronnie
- szczyt masztu nie wystaje ponad wydruki
Dostępne warianty:
Wszystkie kasety mają składane plastikowe nóżki, a maszty rozkładają się na kilka części. Baner z wydrukiem wielkoformatowym samodzielnie zwija się do kasety. Całość łatwo zmieścisz w dołączonej torbie transportowej z okienkiem na wizytówkę.
Roll-up – mobilna reklama Twojej firmy
Roll upy są lekkie mimo metalowego stelażu. Łatwo się je rozstawia, składa i przenosi. Sprawdzają się szczególnie wtedy, kiedy:
- chcesz szybko rozstawić reklamę w nowym miejscu,
- musisz zmieniać lokalizacje materiałów promocyjnych,
- potrzebujesz przenośnej reklamy na eventy branżowe,
- prezentujesz ofertę w przestrzeni o ograniczonej powierzchni reklamowej,
- dysponujesz ograniczonym budżetem, a potrzebujesz profesjonalnego nośnika marketingowego.
Z roll-upem wyróżniasz się i tworzysz spójną identyfikację wizualną. Nawet mali przedsiębiorcy, którzy mają roll up, od razu stają się bardziej widoczni.
Uwaga! Zawsze upewnij się, czy pliki zostały prawidłowo przygotowane do realizacji.
Aby zapewnić najwyższą jakość druku, ważne jest odpowiednie przygotowanie plików.
Poniżej znajdziesz szczegółowe wytyczne, które pomogą uniknąć błędów i zapewnią, że Twój projekt zostanie wydrukowany dokładnie tak, jak to zaplanowałeś:
- plik należy przygotować w formacie PDF, JPG lub TIFF
- powinny być zapisane w trybie CMYK (użycie trybu RGB może prowadzić do nieprawidłowego odwzorowania kolorów w druku)
- projekt powinien być przygotowany w rzeczywistych wymiarach wydruku (1:1) lub w odpowiedniej skali (jeśli plik jest bardzo duży)
- dodaj min. 2 mm spadu z każdej strony projektu, aby uniknąć widocznych białych marginesów po cięciu
- minimalna rozdzielczość pliku powinna wynosić 150 DPI przy dużych projektach oraz 300 DPI dla mniejszych wydruków (niska rozdzielczość może powodować rozmycia i brak ostrości grafiki)
- pliki powinny być nieskompresowane, aby uniknąć strat jakości
- wszystkie warstwy powinny być spłaszczone, a czcionki zamienione w krzywe
Prawidłowo przygotowany plik zapewni najwyższą jakość druku, minimalizując ryzyko błędów i problemów w trakcie realizacji.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości nasz zespół techniczny służy pomocą!