Home / Katalogi klejone

Katalogi klejone

Parametry produktu
Format końcowy
A4 pion (210 x 297 mm)
A4 pion (210 x 297 mm) DL pion (99 x 210 mm) A6 pion (105 x 148 mm) A6 poziom (148 x 105 mm) A5 pion (148 x 210 mm) A5 poziom (210 x 148 mm) Kwadrat (150 x 150 mm) Kwadrat (210 x 210 mm) A4 poziom (297 x 210 mm)
Papier okładki
Kreda błysk - 250 g
Kreda błysk - 250 g Kreda mat - 250 g Kreda mat - 300 g Kreda mat - 350 g
Papier środka
Offset - 90g
Offset - 90g Kreda błysk - 250 g Kreda mat - 250 g Kreda mat - 170 g Kreda błysk - 170 g Kreda błysk - 130 g Kreda mat - 130 g
Druk
Okładka 4/4, Wnętrze 1/1
Okładka 4/4, Wnętrze 1/1 Okładka 4/4, Wnętrze 4/4 Okładka 4/0, Wnętrze 4/4 Okładka 4/0, Wnętrze 1/1
Ilość stron środka (bez okładki)
+ -
szt.
Uszlachetnienie okładki
Standardowe
Standardowe Folia błysk Folia mat Folia soft touch
Cennik
Wysyłka standard
Szacowany termin wysyłki
-
Wysyłka express
Szacowany termin wysyłki
-
Wybierz poprawną konfigurację, aby zobaczyć cennik
Produkt czasowo niedostępny dla podanej konfiguracji. Skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępność.
Nakład
Cena netto
Cena brutto
0 szt.
0,00
0,00
więcej
+ -
szt.
dodaj
Podsumowanie
Wysyłka:
-
Warunkiem wysyłki jest opłacenie zamówienia i dogranie poprawnie przygotowanego pliku do godz. 14:00
WYSYŁKA GRATIS OD 500 ZŁ NETTO
Dla darmowej wysyłki zbierz w koszyku dowolne produkty o łącznej wartości minimum 500 zł netto.
netto:
0,00 zł
brutto
0,00 zł
Opis produktu
Instrukcja przygotowania plików

Katalogi klejone to narzędzia reklamowe, które jednocześnie pełnią rolę marketingową i informacyjną. Umieścisz w nich bogatą treść (zdjęcia, opisy), bo są stworzone do prezentacji o dużej liczbie stron. Sprawdzają się m.in. w branży handlowej, usługowej, turystycznej, edukacyjnej i kulturalnej.

Klejone katalogi – dla firm o bogatej ofercie produktowej

Solidna i trwała kredowa oprawa, błyszcząca lub matowa, ma gramaturę od 250 g do 350 g. Tak wysoka gęstość papieru chroni wnętrze katalogu i przedłuża jego trwałość.

Dyskretne łączenie mocnym klejem jest niewidoczne, a zarazem bardzo trwałe przy codziennym intensywnym użytkowaniu.

Druk katalogów klejonych, które budzą ciekawość

Okładkę uszlachetniamy na trzy sposoby:

  • folia błyszcząca – dodaje głębi kolorom i je intensyfikuje. Przyciąga uwagę ze sprawą wysokiego połysku. Idealna na okładkę ze zdjęciem lub grafiką o zróżnicowanej kolorystyce,
  • folia matowa – materiał dla projektów, w których liczy się elegancja i stonowany wygląd. Redukuje odblaski, podkreśla prestiż oferty i profesjonalizm firmy.
  • folia soft-touch – aksamitna faktura okładki działa na zmysł wzroku i dotyku. Wpływa na postrzeganie katalogu i jego oferty jako produktów luksusowych.

Wnętrze katalogu klejonego – papier offsetowy i kredowy

Kartki naszych katalogów powstają z papieru offsetowego o gramaturze 90 g oraz papieru kredowego (błyszczącego lub matowego) o gramaturze 130 g-170 g. Im niższa wartość, tym papier jest cieńszy i lżejszy. Zróżnicowanie rodzajów papieru i ich gęstości pozwala uzyskać balans między wygodą użytkowania, a elegancją.

Katalog klejony – format klasyczny i niestandardowy

Dla dużych katalogów produktowych proponujemy format A4. Zmieszczą się w nim wyraźne zdjęcia i opisy. Format A5, nieco mniejszy, również zapewnia wystarczającą ilość miejsca na treści. W roli broszury promocyjnej sprawdzi się katalog A6 – jest poręczny i łatwo się go przenosi.

Niestandardowe formaty, takie jak kwadratowy, to propozycja dla firm, które chcą się wyróżnić na rynku. Oferujemy również składane katalogi (format DL, czyli ⅓ formatu A4) dla ulotek, folderów i broszu

Uwaga! Zawsze upewnij się, czy pliki zostały prawidłowo przygotowane do realizacji.

Aby zapewnić najwyższą jakość druku katalogów klejonych, ważne jest, aby plik został odpowiednio przygotowany zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  • plik powinien być przygotowany w formacie PDF, JPG lub TIFF
  • plik musi być zapisany w trybie CMYK (użycie trybu RGB może skutkować nieprawidłowym odwzorowaniem kolorów w druku)
  • wielkość projektu powinna uwzględniać rzeczywiste wymiary kalendarza oraz spady
  • dodaj min. po 3 mm spadu z każdej strony (to dodatkowe miejsce zostanie odcięte po druku, ale zapewni, że żadna ważna część projektu nie zostanie przycięta)
  • upewnij się, że tło lub inne elementy graficzne rozciągają się na cały obszar spadów
  • plik powinien być przygotowany w postaci pojedynczych stron w kolejności drukowania, a nie w formie rozkładówek
  • ważne elementy, takie jak logo, tekst czy grafiki, powinny znajdować się w obszarach bezpiecznych (zapewnia to, że nie zostaną przypadkowo przycięte podczas produkcji)
  • minimalna rozdzielczość pliku powinna wynosić 300 DPI (niższa rozdzielczość może prowadzić do rozmycia grafiki i utraty ostrości)
  • upewnij się, że wszystkie teksty są przekonwertowane na krzywe (ścieżki), aby uniknąć problemów z wyświetlaniem czcionek
  • unikaj umieszczania ważnych elementów (np. logo, tekstu) w bezpośrednim sąsiedztwie otworu
  • w przypadku katalogów o dużej liczbie stron, należy uwzględnić grubość grzbietu, co pozwoli na odpowiednie rozmieszczenie treści i grafik
  • plik powinien być zapisany bez kompresji

Prawidłowe przygotowanie pliku do druku katalogów klejonych gwarantuje doskonałe rezultaty, dlatego warto dokładnie sprawdzić wszystkie aspekty projektu przed realizacją.
W razie wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z drukarnią, aby upewnić się, że plik spełnia wszystkie wymagania techniczne