Home / Wizytówki klasyczne

Wizytówki klasyczne


Parametry produktu
Format końcowy
90 x 50 mm
85 x 55 mm
65 x 65 mm
Papier
Kreda mat - 350 g
Kreda mat - 350 g Karton - 300 g
Druk
Druk dwustronny kolorowy (4/4)
Druk dwustronny kolorowy (4/4) Druk jednostronny kolorowy (4/0)
Uszlachetnienie
Standardowe
Standardowe Folia błysk jednostronnie Folia błysk dwustronnie Folia mat jednostronnie Folia mat dwustronnie Folia soft touch jednostronnie Folia soft touch dwustronnie
Kształt narożników
Bez zaokrąglenia
Bez zaokrąglenia Z zaokrąglonymi narożnikami
Wiercenie otworu
Brak otworu
Brak otworu Otwór 4 mm Otwór 6 mm Otwór 8 mm
Cennik
Wysyłka standard
Szacowany termin wysyłki
-
Wysyłka express
Szacowany termin wysyłki
-
Wybierz poprawną konfigurację, aby zobaczyć cennik
Produkt czasowo niedostępny dla podanej konfiguracji. Skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępność.
Nakład
Cena netto
Cena brutto
0 szt.
0,00
0,00
więcej
+ -
szt.
dodaj
Podsumowanie
Wysyłka:
-
Warunkiem wysyłki jest opłacenie zamówienia i dogranie poprawnie przygotowanego pliku do godz. 14:00
WYSYŁKA GRATIS OD 500 ZŁ NETTO
Dla darmowej wysyłki zbierz w koszyku dowolne produkty o łącznej wartości minimum 500 zł netto.
netto:
0,00 zł
brutto
0,00 zł
Opis produktu
Instrukcja przygotowania plików

Oferujemy tradycyjny druk wizytówek w minimalnym nakładzie 50 sztuk, co umożliwia dostosowanie zamówienia do specyficznych potrzeb, zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw.

Wizytówki klasyczne wręczasz podczas spotkań biznesowych i wydarzeń branżowych. Pracują na Twoją rozpoznawalność i budują zaufanie klientów. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Dlatego tak ważne, żeby były estetycznie zaprojektowane i odzwierciedlały charakter oraz profesjonalizm Twojej firmy.

Druk wizytówek – daj się zapamiętać nowym klientom

Do wydruku wizytówek używamy:

  • papieru kredowego matowego 350 g o wytrzymałej gładkiej powierzchni, która gwarantuje intensywne barwy,
  • kartonu 300 g, który wyróżnia się solidną strukturą i lekko szorstką teksturą.

Format wybierzesz pod kątem swojego projektu i oczekiwań: 90 × 50 mm, 85 × 55 mm lub 65 × 65 mm. Zdecydujesz również o wykończeniu wizytówki: narożnikach zaokrąglonych lub klasycznych.

Drukowanie wizytówek – podkreśl charakter swojej firmy

Na wizytówkach wykonujemy kolorowy druk dwustronny lub jednostronny.

Do wyboru masz jedno z trzech uszlachetnień. Każde z nich wywołuje inny efekt:

  • folia błyszcząca zapewnia nowoczesny design. Idealna dla firm, w których liczą się intensywne kolory, dynamika i wyrazistość. Często wybierana przez branże kreatywne, takie jak agencje reklamowe, studia fotograficzne, studia grafiki komputerowej. Również organizatorzy eventów i firmy IT korzystają z tego uszlachetnienia.
  • folia matowa to propozycja dla firm, które preferują styl klasyczny lub minimalistyczny. Elegancja i stonowany charakter pasują do kancelarii prawnych, firm konsultingowych, firm związanych ze zrównoważonym rozwojem lub produkcją ekologiczną, firm szkoleniowych i placówek edukacyjnych.
  • folia soft touch nadaje wizytówce aksamitną miękkość. Działa na zmysł dotyku i kojarzy się z luksusową elegancją. Chcesz podkreślić swoje poczucie estetyki i designu jako architekt lub projektant mody? Folia soft touch spełni Twoje oczekiwania. Wizytówki z tym uszlachetnieniem sprawdzą się też w branży kosmetycznej, wellness, czy jubilerskiej.

Jeśli zależy Ci na wizytówkach, które są proste i ekonomiczne, wybierz je w wersji standard, czyli bez uszlachetnienia.

Drukarnia wizytówek – stwórz firmową metkę lub zawieszkę

Możesz zdecydować się na wizytówkę z otworem. Dlaczego oferujemy takie udoskonalenie? Bo dają się wykorzystać jako metki na przykład przy ubraniach, meblach, ozdobach i innych rękodzielniczych produktach. Sztywne wizytówki wiesza się też przy kluczach czy na breloku. Nigdy się nie zgubią, zawsze są pod ręką i przypominają klientom o Twojej firmie.

Format wizytówkowy świetnie sprawdza się także w przypadku kart stałego klienta. Zwłaszcza papier kartonowy (300 g) nadaje się do zapisywania i stawiania pieczątek. Możliwości wykorzystania wizytówek jest bardzo dużo, a wszystkie działają dla rozwoju Twojej firmy i zwiększania jej rozpoznawalności.

Jak wizytówki pomagają budować wizerunek marki?
Wizytówki często stanowią pierwszy fizyczny kontakt z marką. Ich wygląd i jakość mają ogromne znaczenie dla stworzenia pozytywnego pierwszego wrażenia. Estetycznie wykończone budują zaufanie, bo podkreślają profesjonalizm, dbałość o szczegóły i pozwalają oczekiwać tego samego od produktów i usług firmy.
Kiedy wykorzystać wizytówki, żeby pomóc firmie?
Korzystaj z nich na spotkaniach biznesowych, wydarzeniach networkingowych, targach, konferencjach i podczas odwiedzin u nowych klientów. Połóż w recepcji firmy, żeby każdy, kto Was odwiedza, pozostał z Wami w kontakcie.
Jak zaprojektować wizytówkę?
Wykorzystaj kolory, czcionki i logo zgodne z brandingiem firmy. Twoje imię, nazwisko i kontakt powinny być najbardziej widoczne. Unikaj przeładowania treścią i zredukuj liczbę elementów graficznych i tekstowych do minimum.

 

.Uwaga! Zawsze upewnij się, czy pliki zostały prawidłowo przygotowane do realizacji.

Aby zapewnić wysoką jakość wydruku wizytówek, plik powinien spełniać następujące wymagania:

  • powinien być przygotowany w formacie PDF, JPG lub TIFF
  • zapisany w wersji kolorystycznej CMYK (użycie trybu RGB może skutkować nieprawidłowym odwzorowaniem kolorów w druku)
  • plik musi mieć przygotowane spady, po 2 mm na stronę (zgodnie z przygotowanymi przez nas makietami)
  • wszystkie istotne elementy powinny znajdować się conajmniej 3-4 mm od krawędzi cięcia (czyli wewnątrz marginesu bezpieczeństwa), aby uniknąć ich przypadkowego ucięcia
  • plik powinien być przygotowany w rozdzielczości 300 DPI
  • teksty powinny być zamienione w krzywe
  • plik powinien być spłaszczony (nie powinien zawierać warstw, kanałów, itp.) 

Prawidłowe przygotowanie pliku zgodnie z powyższymi wytycznymi zapewni doskonałą jakość druku i uniknie problemów podczas realizacji projektu.
W razie wątpliwości zawsze warto skontaktować się z drukarnią, aby upewnić się, że plik spełnia wszystkie wymagania.