Home / Ulotki cięte

Ulotki cięte

Parametry produktu
Format końcowy
DL (99 x 210 mm)
DL (99 x 210 mm) A7 (74 x 105 mm) A6 (105 x 148 mm) A5 (148 x 210 mm) A4 (210 x 297 mm) A3 (297 x 420 mm) Kwadrat (120 x 120 mm) Kwadrat (150 x 150 mm) Kwadrat (200 x 200 mm)
Papier
Kreda błysk - 130 g
Kreda błysk - 130 g Kreda mat - 130 g Kreda błysk - 170 g Kreda mat - 170 g Kreda błysk - 250 g Kreda mat - 250 g Kreda mat - 300 g Kreda mat - 350 g Offset - 90 g
Druk
Druk dwustronny kolorowy (4/4)
Druk dwustronny kolorowy (4/4) Druk jednostronny kolorowy (4/0) Druk dwustronny czarno-biały (1/1) Druk jednostronny czarno-biały (1/0)
Uszlachetnienie
Standardowe
Standardowe Folia błysk jednostronnie Folia błysk dwustronnie Folia mat jednostronnie Folia mat dwustronnie
Cennik
Wysyłka standard
Szacowany termin wysyłki
-
Wysyłka express
Szacowany termin wysyłki
-
Wybierz poprawną konfigurację, aby zobaczyć cennik
Produkt czasowo niedostępny dla podanej konfiguracji. Skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępność.
Nakład
Cena netto
Cena brutto
0 szt.
0,00
0,00
więcej
+ -
szt.
dodaj
Opis produktu
Instrukcja przygotowania plików

Ulotki cięte należą do najpopularniejszych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Przekazują informacje o ofercie firmy, promocjach i docierają do szerokiego grona odbiorców. Ta forma reklamy nigdy nie wyjdzie z mody. Wzmocnij swój wizerunek, wybierając odpowiedni format, papier i sposób uszlachetnienia.

Druk ulotek dla firm – wyraź charakter swojej firmy

Do druku ulotek online wykorzystujemy dwa rodzaje papieru: kredowy błyszczący i kredowy matowy o gramaturach 130 g, 170 g i 250 g. Im wyższa gramatura, tym papier staje się grubszy i sztywniejszy.

Błyszczący papier intensyfikuje odcień kolorów. To propozycja dla firm, które chcą kojarzyć się z luksusem, ale też dynamiką i energią. Papier matowy z kolei to domena biznesów, w których liczy się elegancja i subtelność.

Zapewniamy wydruk ulotek w różnych formatach: od DL (99 × 210 mm), przez A7, A6 i A5, aż po A4.

Drukowanie ulotek w stylu Twojej marki

Na ulotkach oferujemy druk jednostronny i dwustronny: kolorowy i czarno-biały. Żywa kolorystyka i wyraziste kształty zwracają uwagę, wzbudzają emocje i zapadają w pamięć. Kojarzą się z nowoczesnością i łatwo je zauważyć wśród innych materiałów reklamowych.

Czarno-białe ulotki to często wyraz oficjalnego tonu, a przede wszystkim – klasyki. Skupiają się na treści. Jeśli chcesz roztoczyć atmosferę ekskluzywności wokół swoich produktów lub usług, czerń i biel spełnią to zadanie w 100%. Prezentują się stylowo niezależnie od trendów.

Ulotki reklamowe z uszlachetnieniem – podkręć wizerunek firmy

Podkreśl dynamizm firmy, przykuj wzrok i skuś do skorzystania z Twojej oferty. To wszystko zapewni Ci folia błyszcząca, którą na ulotki nakładamy jednostronnie i dwustronnie. Stosujemy również uszlachetnienie z folii matowej (jedno- i dwustronne), które dodaje wyrafinowanego smaku całości, a także minimalizuje odbicia światła na ulotkach.

Drukarnia ulotek online – pomożemy Ci zwiększyć zyski

Prowadzisz sklep internetowy? Do każdego zamówienia dorzuć ulotkę z kuponem rabatowym na następne zakupy lub z reklamą nowości. Świadczysz usługi? Rozłóż ulotki w pobliskich lokalach, niech przyszli klienci dowiedzą się o Tobie. Ulotki służą również jako mini informatory turystyczne, medyczne, związane z usługami finansowymi. W branży edukacyjnej promują kursy, szkolenia, zachęcają do wstąpienia do szkół i uczelni. Zaproszenia na koncerty, festiwale, program wydarzeń kulturalnych? Wszystkie mogą przyjąć formę ulotki.

Czy ulotki są skuteczne w XXI wieku?
Tak, mimo rosnącej popularności mediów cyfrowych. Przede wszystkim są dobrze widoczne, pozwalają na bezpośredni kontakt z klientem i nadają się do promocji lokalnych firm, bo docierają do określonej grupy docelowej.
Jak wykorzystać ulotki w formacie A7?
Dołączaj je do paczek lub listów, żeby bezpośrednio poinformować klientów o ofercie. Drukuj na nich zaproszenia na wydarzenia kulturalne. Wykorzystaj w roli biletów wstępu na kameralne imprezy. Ulotki A7 stają się też kuponami rabatowymi i voucherami prezentowymi.
Jak dostosować ulotki do potrzeb klienta?
Określ grupę docelową Twoich produktów lub usług. Dowiedz się, jakie ma zainteresowania i jak wygląda jej styl życia. Poznaj jej problemy. Podkreśl korzyści Twojej oferty pod kątem pomocy w rozwiązaniu trudności swoich klientów, używając zrozumiałego i atrakcyjnego dla niej języka.

Uwaga! Zawsze upewnij się, czy pliki zostały prawidłowo przygotowane do realizacji.

Aby zapewnić wysoką jakość wydruku ulotek, plik powinien spełniać następujące wymagania:

  • powinien być przygotowany w formacie PDF, JPG lub TIFF
  • zapisany w wersji kolorystycznej CMYK (użycie trybu RGB może skutkować nieprawidłowym odwzorowaniem kolorów w druku)
  • plik musi mieć przygotowane spady, po 2 mm na stronę (zgodnie z przygotowanymi przez nas makietami)
  • wszystkie istotne elementy powinny znajdować się conajmniej 3-4 mm od krawędzi cięcia (czyli wewnątrz marginesu bezpieczeństwa), aby uniknąć ich przypadkowego ucięcia
  • plik powinien być przygotowany w rozdzielczości 300 DPI
  • teksty powinny być zamienione w krzywe
  • plik powinien być spłaszczony (nie powinien zawierać warstw, kanałów, itp.) 

Prawidłowe przygotowanie pliku zgodnie z powyższymi wytycznymi zapewni doskonałą jakość druku i uniknie problemów podczas realizacji projektu.
W razie wątpliwości zawsze warto skontaktować się z drukarnią, aby upewnić się, że plik spełnia wszystkie wymagania.