Ulotki cięte
Ulotki cięte należą do najpopularniejszych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Przekazują informacje o ofercie firmy, promocjach i docierają do szerokiego grona odbiorców. Ta forma reklamy nigdy nie wyjdzie z mody. Wzmocnij swój wizerunek, wybierając odpowiedni format, papier i sposób uszlachetnienia.
Druk ulotek dla firm – wyraź charakter swojej firmy
Do druku ulotek online wykorzystujemy dwa rodzaje papieru: kredowy błyszczący i kredowy matowy o gramaturach 130 g, 170 g i 250 g. Im wyższa gramatura, tym papier staje się grubszy i sztywniejszy.
Błyszczący papier intensyfikuje odcień kolorów. To propozycja dla firm, które chcą kojarzyć się z luksusem, ale też dynamiką i energią. Papier matowy z kolei to domena biznesów, w których liczy się elegancja i subtelność.
Zapewniamy wydruk ulotek w różnych formatach: od DL (99 × 210 mm), przez A7, A6 i A5, aż po A4.
Drukowanie ulotek w stylu Twojej marki
Na ulotkach oferujemy druk jednostronny i dwustronny: kolorowy i czarno-biały. Żywa kolorystyka i wyraziste kształty zwracają uwagę, wzbudzają emocje i zapadają w pamięć. Kojarzą się z nowoczesnością i łatwo je zauważyć wśród innych materiałów reklamowych.
Czarno-białe ulotki to często wyraz oficjalnego tonu, a przede wszystkim – klasyki. Skupiają się na treści. Jeśli chcesz roztoczyć atmosferę ekskluzywności wokół swoich produktów lub usług, czerń i biel spełnią to zadanie w 100%. Prezentują się stylowo niezależnie od trendów.
Ulotki reklamowe z uszlachetnieniem – podkręć wizerunek firmy
Podkreśl dynamizm firmy, przykuj wzrok i skuś do skorzystania z Twojej oferty. To wszystko zapewni Ci folia błyszcząca, którą na ulotki nakładamy jednostronnie i dwustronnie. Stosujemy również uszlachetnienie z folii matowej (jedno- i dwustronne), które dodaje wyrafinowanego smaku całości, a także minimalizuje odbicia światła na ulotkach.
Drukarnia ulotek online – pomożemy Ci zwiększyć zyski
Prowadzisz sklep internetowy? Do każdego zamówienia dorzuć ulotkę z kuponem rabatowym na następne zakupy lub z reklamą nowości. Świadczysz usługi? Rozłóż ulotki w pobliskich lokalach, niech przyszli klienci dowiedzą się o Tobie. Ulotki służą również jako mini informatory turystyczne, medyczne, związane z usługami finansowymi. W branży edukacyjnej promują kursy, szkolenia, zachęcają do wstąpienia do szkół i uczelni. Zaproszenia na koncerty, festiwale, program wydarzeń kulturalnych? Wszystkie mogą przyjąć formę ulotki.
Uwaga! Zawsze upewnij się, czy pliki zostały prawidłowo przygotowane do realizacji.
Aby zapewnić wysoką jakość wydruku ulotek, plik powinien spełniać następujące wymagania:
- powinien być przygotowany w formacie PDF, JPG lub TIFF
- zapisany w wersji kolorystycznej CMYK (użycie trybu RGB może skutkować nieprawidłowym odwzorowaniem kolorów w druku)
- plik musi mieć przygotowane spady, po 2 mm na stronę (zgodnie z przygotowanymi przez nas makietami)
- wszystkie istotne elementy powinny znajdować się conajmniej 3-4 mm od krawędzi cięcia (czyli wewnątrz marginesu bezpieczeństwa), aby uniknąć ich przypadkowego ucięcia
- plik powinien być przygotowany w rozdzielczości 300 DPI
- teksty powinny być zamienione w krzywe
- plik powinien być spłaszczony (nie powinien zawierać warstw, kanałów, itp.)
Prawidłowe przygotowanie pliku zgodnie z powyższymi wytycznymi zapewni doskonałą jakość druku i uniknie problemów podczas realizacji projektu.
W razie wątpliwości zawsze warto skontaktować się z drukarnią, aby upewnić się, że plik spełnia wszystkie wymagania.